Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74186430
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Intrebari adresate Primarului -> Intrebari adresate Primarului

Întrebări
Intrebarea nr. 2054 din data: 04-03-2008 pusa de Mihai B :
·  Buna ziua, As dorii sa stiu cand se vor putea asfalta si in cartierul Gradiste strazile Slavici Ion si Pipos Petru. Daca se afla asfaltarea acestor strazi in planul primariei si cand se preconizeaza inceperea si finalizarea lucrariilor. Va multumesc

Intrebarea nr. 2052 din data: 03-03-2008 pusa de Danciu Nicolae :
·  Spuneti-mi va rog,cat a insemnat prima acordata lucratorilor din Primarie cu ocazia Craciunului,si de unde au fost bani?Bugetari,bugetari,dar branza e pe bani,nu?Numai pt. tichetele cadou ale profesorilor nu au fost bani.Daca as fi primar mi-ar fi rusine.

Intrebarea nr. 2044 din data: 27-02-2008 pusa de Olguta Vlad :
·  Stimate domn,as dori sa aflu cui trebuie sa ma adresez in legatura cu o despagubire pentru o casa demolata(am primit pamantul cu legea 10/2001 si o decizie a primarului de despagubire dupa aparitia normelor???) Va multumesc anticipat pentru intelegere

Intrebarea nr. 2038 din data: 23-02-2008 pusa de Danciu Nicolae :
·  Domnule primar ce grijuliu ati devenit fata de sportul aradean.Se vede ca e foarte aproape campania electorala.100.000 $ pentru UTA?Adica 250.000 RON.Numai pt. tichetele cadou pt. cei din invatamant nu au fost bani,nu-i asa?Pt. cei din invatamant(3013) acordarea unor tichete cadou in valoare de 350 RON ar fi costat in jur de 1000000 RON.UN sfert din suma ,nu?Plus alti bani aruncati pe tot felul de studii aiuristice,gen parcari subterane,Piata Mihai Viteazul (un mall cu helioport!),pasaj subteran intre Piata Avram Iancu si Piata Catedralei,si chiar unele lucrari supraevaluate cum este luminarea Podului Decebal(80.000 de euro ,nu?).Normal ca atunci nu sunt bani si pt noi ,in fond,niste amarati.

Intrebarea nr. 2036 din data: 22-02-2008 pusa de Stefanut Delia :
·  buna ziua,ca o intrebare aditionala la intrebarea 2027,am citit raspunsul la intrebarea 1997,care se refera la aceeasi problema cu retrocedarile in baza legii 10/2001.Din cate am inteles,daca dosarul pe care l-am depus este complet, ar trebui sa primim raspuns in 60 de zile.Eu astept raspuns de un an si stiu sigur ca dosarul meu este compet.Nu vreau sa cred ca au fost servite alte persoane care au avut probabil o influenta mai mare iar noi ceilalti sa ramanem de caruta.din cate am inteles,se retrocedeaza terenuri in zona Sinicolaul mic unde chiar as fi interesata deoarece fiica mea locuieste in Aradul Nou.Tare mult as vrea sa stiu in ce anume au constat retrocedarile inainte ca acestea sa se transforme in retrocedari de terenuri.Dn cate am auzit eu, acestea au constat tot in imobiliare,iar, cum dosarul acesta a fost depus in baza retrocedarii inca din 2000, nu vreau sa ajung sa nu mai primesc mai nimic.Doresc sa ma informati cat mai curand posibil, deoarece eu cred ca solutionarea acestui dosar trebuia facuta de 8 ani de zile.In speranta ca m-ati inteles pasul astept raspuns in urmatoarele zile.M-am gandit chiar sa merg in audienta la persoana competenta in domeniu sau chiar la primar.Sper sa nu fie cazul.Va multumesc anticipat



Răspunsuri
Intrebarea nr. 2054 din data: 04-03-2008 pusa de Mihai B :
·  Buna ziua, As dorii sa stiu cand se vor putea asfalta si in cartierul Gradiste strazile Slavici Ion si Pipos Petru. Daca se afla asfaltarea acestor strazi in planul primariei si cand se preconizeaza inceperea si finalizarea lucrariilor. Va multumesc
Raspuns din data de 19-03-2008 :
Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Conform graficului de executie transmis de constructor, lucrarile de reabilitare a strazii Pipos Petru, sunt programate in luna mai 2008, iar pe strada Ioana Slavici, in luna iunie 2008.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 2052 din data: 03-03-2008 pusa de Danciu Nicolae :
·  Spuneti-mi va rog,cat a insemnat prima acordata lucratorilor din Primarie cu ocazia Craciunului,si de unde au fost bani?Bugetari,bugetari,dar branza e pe bani,nu?Numai pt. tichetele cadou ale profesorilor nu au fost bani.Daca as fi primar mi-ar fi rusine.
Raspuns din data de 19-03-2008 :
Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Angajatii Primariei Municipiului Arad nu au beneficiat de prima acordata cu ocazia Craciunului.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 2044 din data: 27-02-2008 pusa de Olguta Vlad :
·  Stimate domn,as dori sa aflu cui trebuie sa ma adresez in legatura cu o despagubire pentru o casa demolata(am primit pamantul cu legea 10/2001 si o decizie a primarului de despagubire dupa aparitia normelor???) Va multumesc anticipat pentru intelegere
Raspuns din data de 19-03-2008 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Pentru a primi un raspuns concret la problema mentionata de catre dumneavoastra, va rugam sa va adresati prin intermediul unei cereri scrise ,direct Serviciului Juridic-Birou Asistenta Juridica-P.M.A.. In cadrul cererii, va rugam sa mentionati date certe cu privire la dosarul la care faceti referire(nr. dosar, imobilul la care faceti referire), insotite de datele dumneavoastra de identificare.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 2038 din data: 23-02-2008 pusa de Danciu Nicolae :
·  Domnule primar ce grijuliu ati devenit fata de sportul aradean.Se vede ca e foarte aproape campania electorala.100.000 $ pentru UTA?Adica 250.000 RON.Numai pt. tichetele cadou pt. cei din invatamant nu au fost bani,nu-i asa?Pt. cei din invatamant(3013) acordarea unor tichete cadou in valoare de 350 RON ar fi costat in jur de 1000000 RON.UN sfert din suma ,nu?Plus alti bani aruncati pe tot felul de studii aiuristice,gen parcari subterane,Piata Mihai Viteazul (un mall cu helioport!),pasaj subteran intre Piata Avram Iancu si Piata Catedralei,si chiar unele lucrari supraevaluate cum este luminarea Podului Decebal(80.000 de euro ,nu?).Normal ca atunci nu sunt bani si pt noi ,in fond,niste amarati.
Raspuns din data de 19-03-2008 :
Stimate Domnule,
Urmare sesizarii dumneavoastra, va comunicam faptul ca suma alocata in bugetul anului 2008 pentru finantarea unor proiecte sportive este de 800 mii lei si se acorda, cf. prevederilor Legii 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile, din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, pe baza de Contract de finantare, proiectelor depuse, declarate eligibile in urma procedurilor stabilite prin lege.
Fondurile alocate pentru intretinere si utilitati la bazele sportive(UTA, Motorul, ICRTI, Sega, Sanicolaul Mic) se cheltuiesc in virtutea faptului ca acestea se afla in domeniul public al Municipiului Arad si intra in atributiile autoritatilor publice locale sa le intretina si sa le mentina in stare de functionare.
Referitor la fondurile alocate pentru tichete cadou, in bugetul anului 2008 se regaseste suma de 1.220 mii lei, reprezentand tichete de 400 lei/persoana/an, acordate in patru ocazii sociale: 8 martie-50 lei,Sfintele Paste-150 lei, Ziua Educatiei-50 lei si Craciun- 150 lei.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 2036 din data: 22-02-2008 pusa de Stefanut Delia :
·  buna ziua,ca o intrebare aditionala la intrebarea 2027,am citit raspunsul la intrebarea 1997,care se refera la aceeasi problema cu retrocedarile in baza legii 10/2001.Din cate am inteles,daca dosarul pe care l-am depus este complet, ar trebui sa primim raspuns in 60 de zile.Eu astept raspuns de un an si stiu sigur ca dosarul meu este compet.Nu vreau sa cred ca au fost servite alte persoane care au avut probabil o influenta mai mare iar noi ceilalti sa ramanem de caruta.din cate am inteles,se retrocedeaza terenuri in zona Sinicolaul mic unde chiar as fi interesata deoarece fiica mea locuieste in Aradul Nou.Tare mult as vrea sa stiu in ce anume au constat retrocedarile inainte ca acestea sa se transforme in retrocedari de terenuri.Dn cate am auzit eu, acestea au constat tot in imobiliare,iar, cum dosarul acesta a fost depus in baza retrocedarii inca din 2000, nu vreau sa ajung sa nu mai primesc mai nimic.Doresc sa ma informati cat mai curand posibil, deoarece eu cred ca solutionarea acestui dosar trebuia facuta de 8 ani de zile.In speranta ca m-ati inteles pasul astept raspuns in urmatoarele zile.M-am gandit chiar sa merg in audienta la persoana competenta in domeniu sau chiar la primar.Sper sa nu fie cazul.Va multumesc anticipat
Raspuns din data de 13-03-2008 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Aveti posibilitatea sa optati pentru acordarea de teren in compensatie in zonele: Gai si Sanicolaul Mic prin depunerea unei cereri in acest sens, la Primaria Municipiului Arad-Serviciul Relatii cu Publicul-Registratura
(camera 5),program zilnic(luni-vineri), intre orele.8.00-20.00.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved